Vrácení a reklamace zboží

Nesedí/nelíbí se ti zakoupení zboží? Ze zákona máš 14 denní lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodu.

Jak zboží vrátit?

Napiš nám email na shop@surfr.cz a nezapomeň uvést číslo objednávky, kterou vracíš.

Zásilkovna

Zboží zabal zpět do původní krabice a zanes jí na jakoukoliv pobočku Zásilkovny. Na pobočce stačí nahlásit , že vracíš zásilku a unikátní ID odesílatele: 96659877. Obsluha podacího místa sama vytiskne štítek a nalepí ho na zásilku. O nic víc se už nestaráš. Tato služba je navíc zcela zdarma!

PPL a osobní odběr

Pokud sis nechal poslat balíček PPLkem nebo si ho vyzvedl osobně, musíš zaslat vrácené zboží zpět na vlastní náklady na adresu:

SURFR s.r.o.
Náměstí Svatopluka Čecha 1348/3
Praha 10, 101 00

Reklamace

Rád by si reklamoval vadné zboží? Napiš nám na shop@surfr.cz nebo volej na 731851642 a tvůj případ budeme řešit individuálně.